جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر

حوزه/ حجت‌الاسلام قلی‌پور با بیان اینکه در سنین نوجوانی زمینه‌های مناسبی برای شناخت و رشد توانمندی‌ها مهیاست، گفت: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس اثبات کردند که رسیدن به کمال و سعادت حقیقی ارتباطی به سن و تجربه ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری،حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور، امام جمعه بابلسر، امروز، یکم مهرماه در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شاهد پسران متوسطه اول بابلسر، آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و بیان کرد: در سنین نوجوانی زمینه‌های مناسبی برای شناخت و رشد توانمندی‌ها مهیاست. ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس اثبات کردند که رسیدن به کمال و سعادت حقیقی ارتباطی به سن و تجربه ندارد.

وی در توصیه به دانش‌آموزان گفت: برای آگاهی از وضعیت جامعه فراگیری سه تاریخ بسیار حائز اهمیت است. به‌عنوان یک مسلمان، تاریخ اسلام، به‌عنوان یک ایرانی، تاریخ ایران و به‌عنوان یک انقلابی و جوان پویا، مطالعه تاریخ انقلاب را مدنظر قرار دهید که این مطالعات به جهت‌گیری دانش‌آموز بسیار کمک می‌کند.

در این مراسم از دانش‌آموز زارع‌پور به جهت ارائه مقاله با موضوع نماز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شاهد پسران بابلسر و افتخارآفرینی در مسابقات نهج‌البلاغه با اعطای هدیه‌ای نفیس تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha